Wynajmę lokal, 211 m2
Dodano: 2024.12.06 | ważne do: 2025.12.06 | wyświetleń: 8 |
Ogłoszeniodawca: | Property Office Sp. o.o. |
---|---|
Telefon: | 731321117 |
Ulica: | Wołoska |
---|
Rok budowy | 2009 |
---|
Prąd, Woda, Gaz, Internet |
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie |
lokal biurowo-usługowy o pow. 211,36 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność - od zaraz
Lokal znajdujący się w w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów i ul. Wołoskiej, na warszawskim Mokotowie.
Powierzchnia w podziale na:
-7 pokoi biurowych,
-pomieszczenia socjalne,
-wewnętrzny korytarz,
Powierzchnia obecnie w standardzie biurowym, wymaga adaptacji do potrzeb Najemcy.
Standard powierzchni biurowej:
-wysokość: 2,88 m
-Żaluzje zewnętrzne
-Puszka podłogowa
-podnoszone podłogi
-wysokie otwierane okna
-Oświetlenie 500 lx
-DSO i czujki przeciwpożarowe
-Indywidualna kontrola temperatury i nawiewu powietrza
-podwieszane sufity
-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space
-wykładzina
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 3804 EUR,
-koszty eksploatacyjne: 33 PLN/m2 (6975 PLN),
-media,
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3,5%).
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
-46 miejsc parkingowych naziemnych,
-532 miejsc parkingowych w garażu podziemnym,
-cena: 100 EUR/stanowisko/miesiąc.
W budynku znajdują się parkingi dla rowerów oraz prysznice dla rowerzystów.
Współczynnik miejsc parkingowych: 1:70m2.
Umowa:
-czas określony: 5 lat
-kaucja 3 miesiące,
-akt notarialny do wysokości 24 mies czynszu i kosztów art. 777,
Opis budynku:
Kompleks biurowy składający się z dwóch budynków i oferujący ok. 35 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem.
Pylony przed każdym wejściem zapewniają dobrą widoczność logotypów wszystkich firm.
Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie:
-Kiosk,
-Kantyna,
-Parking z zapleczem dla rowerzystów,
-Centrum konferencyjne,
-Galeria handlowa,
-Klub fitness,
-Centrum medyczne,
Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).
Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%
Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości