Nowoczesny obiekt biurowy klasy A oferujący ok. 14000 m2. na 15 kondygnacjach naziemnych, w trakcie realizacji, planowane zakończenie budowy i oddanie w użytkowanie Najemcom koniec 2017r
Najwyższy standard budynku zapewnią nowoczesne materiały wykończeniowe, przestronne okna zapewniające dostęp do światła dziennego oraz przeszklona elewacja której zadaniem będzie odizolowanie wnętrza od zewnętrznych hałasów. Aluminiowa fasada kurtynowa z kamiennymi elementami w niższej części budynku i pionowymi "żyletkami" w części wyższej budynku
Parter z przeznaczeniem dla funkcji handlowych. Wysokie przestronne lobby, recepcja oraz ochrona budynku wraz kontrolą dostępu.
W oferowanym standardzie wykończeń znajdą się m.in. klimatyzowane pomieszczenia, podnoszone podłogi, podwieszane sufity oraz okablowanie.
Budynek został opracowany wg następujących założeń:
-rzut budynku o wysokim współczynniku efektywności i elastyczności
-wydajna powierzchnia
-zaawansowana architektura
-minimalizacja powierzchni wspólnych
W budynku przewidziano system kontroli, nadzoru i monitorowania (BMS) , którego zadaniem jest całodobowa kontrola działania instalacji stanowiących wyposażenie budynku. Zapotrzebowanie na ciepło, chłodzenie i energię elektr. jest monitorowane na poszczególnych kondygnacjach.
Budynek w pełni dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Czytelny podział na jednostki najmu, z bezpośrednim dostępem do wind, toalet, dróg ewakuacyjnych
Powierzchnie w formule „open space” zapewniają możliwość aranżacji zgodnie z potrzebami Najemców
Trzy kondygnacje podziemne, w których będzie około 120m miejsc postojowych, w tym na poziomie -1 parking dla rowerów, szatnie i prysznice dla rowerzystów.
Do dyspozycji Najemców będą także trzy tarasy,w tym na ostatniej kondygnacji z widokiem na centrum Warszawy.
Przewidywany koszt wynajmu, w zależności od powierzchni i pietra ~ 20 Euro + 20 pln koszty eksploatacyjne