Rejestracja

Wynajmę lokal, 35 m2

Cena: 11 800 PLN
Powierzchnia: 35 m2
Cena za metr: 337.14 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1461725
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 322319
Dodano: 2025.05.26 | ważne do: 2026.05.26 | wyświetleń: 6
Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: al. Jana Pawła II
Informacje szczegółowe
Piętro 8
Rok budowy 2007
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Zabezpieczenia
monitoring / ochrona
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

lokalizacja w samym Centrum
----------------------------------
Do wynajęcia: umeblowany lokal biurowy o pow. 35,40 m2 na 9 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Centrum Warszawy niedaleko Dworca Centralnego PKP,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Oferujemy do wynajęcia prywatny umeblowany, 1-pokojowy lokal biurowy z możliwością rejestracji firmy pod prestiżowym adresem.
Niepowtarzalny widok na panoramę stolicy.
Zamykany lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy, przeznaczony dla 6 osób.
Możliwość powiększenia ilości zajmowanych biurek w trakcie trwania umowy.
Biuro gotowe do wejścia od zaraz.
Powierzchnia klimatyzowana.
Całodobowy dostęp.
Codzinne sprzatanie lokalu.
Szybkie łącze internetowe (WiFi oraz LAN).
Darmowe Wi-Fi na powierzchni biura.
Mozliwość korzystania z profesjonalnych urządzeń biurowych, jak: drukarka, skaner, niszczarka.

Miesięczne koszty najmu: 11800 PLN netto.
Umowa: już od jednego miesiąca,

Dla Najemcy:
-obsługa recepcyjna,
-wsparacie kadry menadżerskiej,
-wyposażona kuchnia i jadalnia, kawa i woda bez limitu, przekąski w porze sniadania,
-szkolenia i wydarzenia networkingowe,

i tylko jedna faktura w miesiącu...

A na większe spotkania czy szkolenia: możliwość wynajęcia sali konferencyjnej i szkoleniowej.

Udogodnienia dla Najemców:
-Przestrzeń Dog Friendly.

Oferta skierowana do freeleancerów, jednoosobowych działalności gospodarczych, małych i średnich firm (dzięki możliwośći łączenia pokoi biurowych).

Parking:
-parking dla gości,
-Stacje ładowania samochodów elektrycznych,
-Szafki i prysznice dla rowerzystów,
-Stacje ładowania hulajnóg elektrycznych.

Opis budynku:
15-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 23 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia.

Lokalizacja:
W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej.
W najbliższym sąsiedztwie znajduje się szeroka baza noclegowa z ofertą takich znanych hoteli jak: Holiday Inn, Radisson, Marriott, Mercure, Westin i InterContinental.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości