Rejestracja

Wynajmę lokal, 80 m2

Cena: 30 000 PLN
Powierzchnia: 80 m2
Cena za metr: 375.00 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1458718
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 320438
Dodano: 2025.05.12 | ważne do: 2026.05.12 | wyświetleń: 3
Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: Mszczonowska
Informacje szczegółowe
Piętro 2
Rok budowy 1996
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

15% rabatu na pierwsze 2 miesiące
----------------------------------------
Do wynajęcia: gotowy moduł biurowy dla 19-20 osób na na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskiej Ochocie, w okolicach Centrum Handlowego Reduta,
poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
--------------------------------------------
Dostępność: od zaraz

Najemca ma do swojej dyspozycji kompaktowe biuro w układzie mieszkanym: open space, salka konferencyjna.
Gdy firma się rozwinie i zajdzie potrzeba powiększenia biura w celu stworzenia dodatkowych miejsc pracy, isnieje mozliwość łaczenia modułów biurowych.

Miesięczne koszty najmu za Jedną osobę: 1500 PLN netto

W przestrzeni wspólnej znajduje się przestronna i komfortowa kuchnia, strefa chill - out, wygodne kanapy, fotele, huśtawka itd. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy mogą skupić się na pracy w miejscu zarezerwowanym dla swojej firmy, a przerwę spędzić w strefie wspólnej, odpoczywając lub nawiązując nowe kontakty biznesowe z pracownikami innych firm.

Umowa:
-elastyczny okres najmu,
-prosta umowa,

Zalety:
-dostęp 24/7 do własnego unitu i przestrzeni wspólnych,
-serwis sprzątający po godzinach pracy,
-brak dodatkowych opłat za media,
-Wi-Fi,
-serwis: kawa, herbata i woda,
-monitoring CCTV,
-ochrona 24/7,
A także: 7 kredytów na osobę do wykorzystania na wynajem sal spotkań.

Najemca ma możliwość rozszerzenia usługi o:
-wyposażenie unitu meblami -biurko, krzesło, kontenerek (100 PLN/osobę),
-dostęp do programu rozwojowego i wszystkich eventów, lekcji angielskiego, jogi, możliwość korzystania z ekspresu do kawy, drukarki ze skanerem, salek spotkań: 300 PLN/osobę,

Parking:
Niededykowane miejsca parkingowe:
-Podziemne 65 EUR/miejsce/miesiąc ,
-Naziemne 50 EUR/miejsce/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/50 m2,
Parking dla rowerów; prysznice dla rowerzystow.

Opis budynku:
7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2.

Udogodnienia dla Najemców:
-kawiarnie,
-siłownia,
-przedszkole,
-kiosk
-myjnia ekologiczna dla samochodów,

Zalety lokalizacji:
Odległość 5 min. jazdy samochodem od centrum Warszawy.
Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.
W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni.

Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23%

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania :
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości