Rejestracja

Wynajmę lokal, 7 m2

Cena: 4 500 PLN
Powierzchnia: 7 m2
Cena za metr: 642.86 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1423691
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 298590
Dodano: 2024.11.20 | ważne do: 2025.11.20 | wyświetleń: 1
Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
Informacje szczegółowe
Piętro 3
Rok budowy 2017
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

umeblowane biuro dla 2 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy,
w nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu.
Lokal do wyłącznej dyspozycji najemcy.
Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę.
Powierzchnia z optymalnym dostępem naturalnego światła.

Miesięczne koszty najmu netto: 4500 PLN.

Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
-tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
-dostęp do biura przez całą dobę,
-dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu przez WiFi i kabel,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17.
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy),
- dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy),

Zalety biura serwisowanego:
-elastyczność warunków umowy,
-możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów,
-profesjonalna obsługa recepcji,
-dostęp do sal konferencyjnych,
-wszystkie opłaty w cenie,

Umowa:
-okres do ustalenia
-kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem.

Parking:
-Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie.
-Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie.
Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni.

Opis powierzchni serwisowanej:
Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą.
Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy.

Lokalizacja:
Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ.
Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości