Wynajmę lokal, 434 m2
Dodano: 2024.11.18 | ważne do: 2025.11.18 | wyświetleń: 4 |
Ogłoszeniodawca: | Property Office Sp. o.o. |
---|---|
Telefon: | 731321117 |
Ulica: | Okopowa |
---|
Piętro | 9 |
---|---|
Rok budowy | 2000 |
Biurowy |
Prąd, Woda, Gaz, Internet |
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie |
klimatyzowany lokal biurowy o pow. 434 m2 do wynajęcia na bliskiej Woli, na 10 piętrze m2 w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Okopowej, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz
Obejrzyj budynek na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=0Dhjr-zuUx0
Lokal biurowy w wielofunkcyjnym budynku użytkowym na warszawskiej Woli.
Powierzchnia do aranżacji zgodnie z potrzebami najemcy.
Lokal z dobrym dostępem światla dziennego.
Na powierzchni zostały wydzielone gabinety biurowe, korytarz i pomieszczenia pomocnicze.
Lokal nie nadaje się na typowe usługi medyczne: brak osobnych kanałów wentylacyjnych.
Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 15,25-15,50 EUR/m2,
-koszty eksploatacyjne: 32 PLN/ m2 (13888 PLN),
-zużycie mediów,
Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych.
Powierzchnia netto: 402,10 m2
Powierzchnia brutto: 434 m2
Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.
Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.
Parking:
Kompleks zapewnia także do dyspozycji swoich najemców 114 podziemnych miejsc parkingowych.
Koszt miejsca pojedynczego: 150 EUR/mc, koszt miejsca podwójnego (miejsca zależne): 120 EUR/stanowisko/mc.
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/100 m2.
Sala konferencyjna w budynku.
Umowa:
-okres najmu: do ustalenia,
-kaucja: 3 miesiące
Nowoczesny, 14-kondygnacyjny biurowiec, oferujący na wynajem 20 300 m2 całkowitej powierzchni biurowej.
Budynek został wyposażony w rozwiązania techniczne takie jak klimatyzację, kontrolę dostępu, podnoszone podłogi, UPS, system przeciwpożarowy.
Udogodnienia dla Najemców:
-punkty gastronomiczneL restauracja i kawiarnia,
-punkty handlowe i usługowe,
-przychodnia rehabilitacyjna,
-bankomat,
-paczkomat,
Lokalizacja:
3 przystanki tramwajowe dzielą budynek od stacji metra (Metro Ratusz Arsenal), 2 przystanki od powstającej stacji drugiej linii metra (Rondo Daszyńskiego).
Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %
Zdjęcia pokazują standard powierzchni biurowej.
Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości