Rejestracja

Wynajmę lokal, 455 m2

Cena: 5 688 PLN
Powierzchnia: 455 m2
Cena za metr: 12.50 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1420163
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 296357
Dodano: 2024.11.06 | ważne do: 2025.11.06 | wyświetleń: 7
Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: Postępu
Informacje szczegółowe
Piętro 1
Rok budowy 2014
Przeznaczenie lokalu/obiektu
Biurowy
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

klimatyzowany lokal biurowy o pow. 455 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Powierzchnia biurowa do wynajęcia znajdująca się na na 2 piętrze.
Funkcjonalna i dobrze doświetlona powierzchnia biurowa w układzie mieszanym, składającym się z dużej części open space oraz zamykanych, przeszklonych gabinetów lub salek do spotkań.
Istnieje możliwość zmiany aranżacji bądź wprowadzenia do biura w szybkim terminie.

Standard powierzchni biurowej:
-klimatyzacja
-uchylne okna
-podwieszane sufity
-elastyczny podział powierzchni w układzie gabinetowym / open space
-wykładzina,

Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego.

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 12,50 EUR/m2 (5688 EUR),
-opłaty eksploatacyjne: 30 PLN/m2 (13650 PLN),
-media,

Zastosowanie stropu chłodzącego podnosi komfort przebywania w pomieszczeniu i jest tańsze w eksploatacji. Chłodzenie i ogrzewanie jest pokrywane w opłacie eksploatacyjnej i nie stanowi dodatkowego kosztu dla najemcy.

Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych ( 2,36%).

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Sala konferencyjna:
W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa.
Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym.
Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
Miejsca postojowe w garażu podziemnym.
-80 EUR/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,

Umowa:
-czas określony: minimum 3 lata,
-kaucja 3 miesiące,

Opis budynku:
Nowoczesny i kameralny biurowiec klasy A.
Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.
Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.
Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.
Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych

Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości