Rejestracja

Wynajmę lokal, 320 m2

Cena: 4 000 PLN
Powierzchnia: 320 m2
Cena za metr: 12.50 zł
Numer ogłoszenia w serwisie: 1381303
Numer ogłoszenia biura nieruchomości: 271836
Dodano: 2024.04.15 | ważne do: 2025.04.15 | wyświetleń: 9
Dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Property Office Sp. o.o.
Telefon: 731321117
Lokalizacja
Ulica: Postępu
Informacje szczegółowe
Piętro 4
Rok budowy 2014
Przeznaczenie lokalu/obiektu
Biurowy
Media
Prąd, Woda, Gaz, Internet
Informacje dodatkowe
Parking, Dojazd asfaltowy, Winda, Klimatyzacja, Ogrzewanie

Nie załączono wideo.

Wyślij wiadomość:
Zostanie ona dostarczona pod adres email ogłoszeniodawcy.

Captcha

Szczegóły oferty:

klimatyzowany lokal biurowy o pow. 320 m2 do wynajęcia na warszawskim Mokotowie,
na 5 piętrze , w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Postępu, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność od zaraz.

Powierzchnia biurowa znajduje się na 5 piętrze w budynku z windą.
Składa się z z doskonale doświetlonej strefy open space, gabinetu, kuchni oraz strefy chill out.
Toalety znajdują się na częściach wspólnych.
Dużym atutem jest obecność licznych, uchylnych okien, przez co do biura wpada bardzo dużo światła dziennego, co sprzyja efektywnej pracy.

Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego.

Na miesięczne koszty najmu netto składają się:
-czynsz: 12 EUR/m2 (4000 EUR),
-opłaty eksploatacyjne: 30 PLN/m2 (9600 PLN),
-media,

Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych ( 2,36%).

Zastosowanie stropu chłodzącego podnosi komfort przebywania w pomieszczeniu i jest tańsze w eksploatacji. Chłodzenie i ogrzewanie jest pokrywane w opłacie eksploatacyjnej i nie stanowi dodatkowego kosztu dla najemcy.

Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu.

Sala konferencyjna:
W budynku znajdują się 4 w pełni wyposażone sale konferencyjne dzielone systemem ścian mobilnych, które w zależności od potrzeb można przygotować w różnych ustawieniach. Każda z sal konferencyjnych, zależnie od potrzeb, może być dowolnie zaaranżowana jako sala szkoleniowa, sala seminaryjna czy warsztatowa.
Największa sala może pomieścić do 100 osób w ustawieniu teatralnym i koktajlowym, najmniejsze do 12 osób w ustawieniu prostokątnym.
Wszystkie 4 sale posiadają dostęp do światła dziennego.

Internet:
-opcjonalnie,
-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym.

Parking:
Miejsca postojowe w garażu podziemnym.
-80 EUR/stanowisko/miesiąc,
Współczynnik miejsc parkingowych: 1/60 m2,

Umowa:
-możliwość podpisania umowy na 2-3 lata,
-kaucja 3 miesiące,

Opis budynku:
Nowoczesny i kameralny biurowiec klasy A.
Budynek oferuje ok. 8 000 m2 powierzchni biurowej do wynajmu.
Obiekt liczy 8 naziemnych i 3 podziemne kondygnacje.
Powierzchnia typowego piętra to 1292 m2.
Do dyspozycji Najemców oddanych zostało 13 naziemnych i 151 podziemnych miejsc parkingowych

Zalety lokalizacji:
Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ;
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości